tårarna som aldrig vill ta slut

orken tryter tuffa beslut att fatta och jag vet inte var jag ska börja..
med vad jag ska börja eller hur
 
Men en sak vill jag förtydliga... min vagina sitter inte fast i min bil.. menar att bara för att min bil är på ett ställe är inte jag där För många kommer detta kanske som en nyhet att man kan låna ut sin bil -- menar att de är inet alltid jag som är där bilen är och de är inte såatt bara för att min bil är på ett ställe att jag är där och sexar
bra då har vi rett ut de
 
 
Jag börjar lite smått tröttna på att hela tiden försvara mina val
att folk hittar på historier om mig de kan jag ta men dra inte in mina barn .. jag lovar Gör de inte!!
 
Jag är en vuxen människa och gör mina egna val.. jag gör misstag som jag förhoppningsvis lär mig av
jag går på fel väg men hittar rätt
jag umgår med de som får mig att må bra .. Får jag de??
 
eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0