ingen bra dag

idag har det inte varit någon bra dag.. värk i hela kroppen och mycket olika tankar om hur allt ska lösa sig
haft samtal med både kommunen och försäkringskassan 
Att blotta sig för en männsika man inte ens har ett ansikte på är tufft 
och denna eviga vänta... 
 
och de är lite så när man lever men barn med spev behov Man väntar alltid på något.. något labsvar något utlåtande någon ansölan något
Man kämpar för allt och ibladn till och med känns de som jag kämpar för att andas och att inte tappa kontrollen
 
 
Livet är inte de lättaste jag varit med om men de har oxå sina ljusa stunder och tro mig jag är så tacksam över dom'..
tacksam att jag fick uppleva en underbar helg i lmitt älskade ystad..
tacksam för att de finns männsikor som ser mig som en männsika trotts min trasighet 
 
dock orkar jag inte alltod le och vara glad 
ibland vill man bara rassa ihop i en liten hög och ligga där 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0