Pain

De är idag en veckan sedan jag opererade mitt knä och jag ska i ärligehtens namn erkänna att jag inte trodde att de skulle vara så jobbigt som de är och har varit. Smärta tär på en och gör en till någin man inte r. Har känt mig värdelös och bara till en belsatning. Har haft jätte ont och fått tagit smärtstillande som gjort mig trött och jag har sovit mycket. 
Ja nu hör jag är allmänt gnällig.. 
i dag är knäet lite bättre men smärtan är ganska så rejäl emellan åt.
jag hoppas kunna köra nästan vecka så jag kan ta mig till sjukgymnasten i alla fall.. 
som jag sa detta va jobbigare än jag trodde..
 
Man hinner fundera mycket i sånna här situatiner.. och jag har stundvis kännt mig väldigt ensam. Hade önskar att mamma bara va ett samtal bort och hade kommit och pysslat om  mig.. framför allt varit med mig på opdagen 
 
men så är livet och de blir inte alltid som man tänkt sig...
 
Förra helgen va de 10 år sedan olyckan med Lucas de ve en tung dag och alla tuffa minnena kom tillbax.. allt upplevde jag om och om igen.. 
maklösheten, den känslan kommer nog aldrig att försvinna.. 
 
 
 
Lucas statusuppdataring fick mig till tårar.. han är bara helt otolig denna kille,,
 
 
 
Idag är det en både sorglig och glad dag, för 10 år sedan var jag 3/5år och kunde gå. Jag var med om en tragisk olycka som förändrade hela mitt liv. Men jag är glad att jag lever idag och att jag har så många som stöttar och älskar mig för den jag är. Jag har lärt mig allt två gånger och jag är glad för det. Jag lärde mig även att vara glad för den man är och tänka på det man gör bra, är nöjd med och inte tänka på det andra säger son är negativt. Jag älskar mitt liv som det är och jag älskar mina vänner samt min familj vad mer kan man begära? 
 
 
Han är så klok min fina vackra kille.. han ser inte problemen han ser möjliheten och i ställer för att tycka synd om sig gör han sig själv till kung över sitt liv..
jag kan inte annat än önska att jag va hälften så klok som han.. hade en gnutta av hans kämparglöd och en aning av hans styrka..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0