OTAB en tidig morgon

Idag nu redan har jag och sonen hunnit vara på OTAB och hämtat ut skor. lucas måste ju ha skor därifrån när han har sina ortoser på sig och de ör inte alltid OTAB skorna ändå passar utan att de måste juseras och fixas.. Nu har dessa skor vi hämtat idag lestas och de har sytts på kardborband.. de blir bra och lucas gokände de även om han helst hade sett att man kunde anpassa ett par convers..
 
Strumpor fick vi oxå då lucas måste ha långa strumpor i sina ortoser och de hittar man inte ute i vanliga affärer.
 
Nu är lucas i skolan igen och en trött mamma laddar inför kvällsarbete...
 
sitter och fixar lie med lucas assistans och de ska ju blir ett sommarschema även för dem..
 
Lucas har ett litet INFOBLAD om sig själv som oxå ska uppdateras och checklisor som ska tydliggöras 
arbetsplanen ska förnyas och plastas in ... ja de är mycket... 
så jag får väl ta ett tag nu... 
 
dator min den segar och konstrar så skriver ut saker jag inte ber den om och ja jag vet inte vad en håller på med..
så en ny kansk man får införskaffa sig.. man kan ju göra mycket med "paddan" men inte allt..
 
de skiner lite sol här idag... vågar man tro att de ska  blir en regnfri dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0