underbar helg=positiv energ

Åh vilken unerbar helg jag har fått vart med om..så underbart.. I fredag va de så myckigt väder,sonen slutade en timme innan så han och jag va ute i trädgården och krafsade lite.. plockade upp lite hundbajs och va allmänt flitiga,, sen när Lucas åkt med sin ass till styrketräningen så städa jag där inne.. tänk att lite sol och lite friskluft ger en så mycket energi..de blir slisom så mycket lättare på något vis..
När sonen ko hem från sin träning så tog han och ass tag i pantbiten.. de är så här att Lucas skulle vilja ha lite mera fickpengar.. och jag har lite den filosofin att man kan inte bara få och få.. inte ens lucas bara för att han sitter i stol.. utan precis som med flickorna så blir de PET flaskorna som blir extraslantar...
Lucas ass hjälpe honom.. och de va härligt att se hur de smarbetade i hop sig och fick tre sopsäckar med PETner tll affären och en lycklig son kom hem med 200 kr extra ..
jag hade dragit i gång fredagsmiddagen och de blev tacorollar och jisses vad jag hade glömt hur gott de va..
kvällen avslutades med fotbad för mig och sonen och Lets dance... Kollade på de och insåg hur mycket jag saknadr dansen.. saknar den sjuk mycket...
 
Lördag skulle lucas sova över hos sin mellan storasyster..vi skulle dit och fika med.. jag ville klart se hur hon fått de hur hon bor.. hon hade fått de jätte fint och mysigt.. verkligen de har inte bott där sålänge men de va jätte fint...
de va en spec känsla att jag skulle åka hem till min dotter och fika.
i hennes hem.. min lilla flicka..
 
men de värmde i mitt mamma hjärta att hon har de så fin.. kanske detta gör mig mindre oroligt , vetskapen om att hon har de vettit...
 
efter fikans hos hannah och alex så körde vi hem igen och inväntade vårt beök... Mia och ronny skulle nämligen komma våra absoluta bästa vänner och vi skolla kolla mello dricka lite drinkar och bara vara oss utan barn nu när de inte va några hemma,
vilken kväll.. de va länge sedan jag skrattde så mycket.. att få umgås med en männsika där man kan vara sig själv helt totalt de är underbart... kvällen gick så snabbt... vips va kl 0130 
 
idag va man då lite hängig.. en del sleten som man är efter en härlig kväll...
lucas kom hem tidigt... nja tidigt o tidigt kl 1230 och sen kom sophie hem och sen kom Hannah med sin lillasystre cassandra och sen kom lucas andra ass.. så mysigt med allt detta folk.. 
 
vi grillade och dukade inne i storarummet.. man borde ju suttit ute o käkar men vi har inte tagit fram utemöblerna än.. så de fick bli inne..
så trevligt... de va verkligen länge sedan jag hade så här revligt en hel helg..
 
Hannah och Alex ska sova över här och jajg sitter här kl 'r halv ett på natten jag borde sova för jag ska upp med toppen i morgon.. men de är så ljuvligt att ha dom hemma.. underbart att höra ljud från ovanvåningen.. höra skratt och fniss..
 
Är väldigt stolt och glad över mina barn ... är extra stolt över Hannah o Emma som flyttat till eget och att de klarar av de så bra.. de bor fint bäggge två har de ordentligt hemma...
ändå måste jag erkänna jag saknar er som fan här hemma... jag saknar era tjafs jag saknar påminna er om att släcka tv jag saknar våra prat.. jag saknar er som fan... de är stundvis väldigt tyst här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0