Tattos

 
 
Jag tillhör dem som har/är tatuerad. jag tycker tatueringar är snygga och jag älskar historian bakom som en del har..
En del har en tatuering bara för att man gillar den, som typ en tribal.. de är ju oftast bara ett snyggt eller coolt mönster..
De tatueringarna jag har har betydelse för mig.. 
Min första är Nillan och har jag i svanken... Nillan är jag.. min bror kallade alltid mig Nillan så Nillan är jag..
Jag har tre stycken hjärtan sidan om... ett för mamma ett för pappa och ett för min bror.. de är så saknade 
 
 
Min andra tatto sitter på benet.. 
de är mina barns första bokstav i namnet.. Emma Hannah Sophie och Lucas.. Nu har jag satt ditt ett S för lilla Sixten..
 
 
Min tredje tatto 
 
 
 
En påminnelse att man ska leva livet levande.. Att man ska fylla dagrna med liv och glädje att livet går inte i repris..
 
 
 
Min fjärde..  min man min kärlek min livskamrat.den jag vill vakna upp med varje morgon och den jag vill somna med varje kväll..
 
 
 
 
Min femte.. en lotusblomma på foten men texten Varje steg ränkas.. och så är de.. allt i detta liv gills.. även felstegen ...
 
Min stjäte tatto... en vingklipp fjäril.. man säger att lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta.. och jag tror att vi alla är en vacker fjäril men vi har alla våra historier som gör oss lite vingklippta men ändå vackra.. och texten Flyger med egna vingar..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0