Minns dagen varje dag

Dagar kommer dagar går..dagen den 20 mars 2007 lever jag om många gånger om..
Dagen då de stod klart att min fina storebror inte fanns länge.. dagen då han försvann... dagen då han hittades död..Tomheten är otroligt stor och sorgen vädligt sorglig..frustationen över att de bara är så här de är har givit mig många sömnlösa nätter.
hjärtat gick totalt precis i sönder och de har inte blivit sig likt igen...
men de är klart man lever vidare.. tiden läker inte såren de skapas en ruva/en skorpa som lätt lätt slås upp..
Min bror blev precis 40 år.. hans korta liv gör de ännu svårare att accepteta, vilket jag aldrig kommer att göra..
 
Idag är de sju år sedan... så länge men ändå så nära.. känns som de va förra veckan samtidigt som de verkligen känns länge sedan jag hörde eller såg min fina bror.. 
Livet är inte alltid så rättvist.. 
 
 
 
 
Min älskade bror..
jag saknar dig så de gör ont. de går inte en dag utan att jag tänker på dig...
de är så orättvist att du inte fick se och uppleva mera... att dittliv skulle sluta vid 40 år 
jag saknar dig.. jag behöver dig. 
Jag gör vad jag kan för att leva vidare,, jag vad jag kan för att trotts saknaden skapa mig ett bra liv.. jag et att de är de du skulle vilja..
du vill att alla ska vara lyckliga och att alla ska ha de bra.. 
du ville alla väl och du va en god bror och en god medmännsika..
.. de är jävligt tomt utan dig..
idag i går och i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0