Måndag

Idag har de varit en typisk måndag... Började dagen med strul blev sen.. ut i bilen upptäcg till jobbet. tänker FAN jag måste tanka... inom macken Tack o lov inte så mycket folk.. tanka.. startar bilen.. Inget händer.. provar igen inget händer.. Tänker va fan är detta.. får hjälp av en herre att putta bort bilen .. ringer volvo assistans de kommer inom en timme..tänker att jag måste till jobbet innan så.. ringer hannah inget svar ringer alex inget svar.. ringer lucas ass jimmie som jobbar med lucas.. jo han skulle bara fixa så lucas kom till skolan sen kom han.. Tack.. körde mig till jobbet... under tiden fixar med hyr bil... den kan hämtas kl 9..toppen ...  Assistans ringer.. bilen startade när dom kom dit... denna bil spelar mig ett spratt.. upp på jobb.. ringer och avbokar hyrbil.. probem hur ska jag få hem min bil och hur ska jag komma hem... Jimmie hämtar en kompis till sig som snällt kör hem bilen,. Dogge får hämta hem mig..
 
hela dagen har liksom varit utan gnista.. bara jobbigt och jag har känt mig oengagerad.. lite irriterad och OFF.. 
 
ja man har väl sånna dagar oxå..
 
nu i kväll känner jag lite lätt huvuvärk.. de blir en tidig kväll i kväll..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0