Mammografi

Idag va jag på mammografi. säger bara stackars tudor.. vilken bahandling de fick. och jag kan säga att de va inte de trevligaste bemötande jag fick.. Jag är kanske en ganska öppen människa.. kan skämta om de mesta och ibland hamnat skämten "under bältet" men för de betyder inte de att jag är helt hemsingslös.. 
Jag kan i vissa situationer blir obekvam och idag va de en sån situation,,,de är ju brösten so  skaröntas i en mammografi,,, och brösten ska vara bara,,, en stituation jag direkt blir obekväm i...att stå halv naken inför en främmande männsika,, hon puttade fram mig drog i mig och s´konstaterade Åh va du är stel" jag skarade att efter som jag aldrig gjort detta innan så vet ju inte jag hur de ska gå till
hon tittade på mig tog tag i tudan och pressadem verkligen pressade in de ..och undet de två minuterna hant jag tänka "de a långa inan hur långa är de efter detta behandlin..
 
hon tyckte jag va lite stek och jag sa att de är första mammon för mig..sa åt henne att jag visat inte mina tuder hur som... jag är kanske lite prydd i de avsendert...nu kommer de en veckans plåga innan svarrt kommer....
 
men trotts surtant på mammon sp har de vara en bra dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0