Some Things Never Change

En ledigdag... jag hade tänkt att bara njuta här hemma.. sola lite poola lite ta de allmänt lungt och lite bara vara..Lucas och jag klev upp och satte oss o solen och käkade frulle.. vi gjorde oss varsin omelett .. de va så himla mysigt att sitta där ...
sen kom lucas assistans och hans dagliga sysslor skulle utföras--
kah satt kvar i min solstol och tankarna skenade iväg..
tänk de är midsommarveckan denna veckan,,på fredag är de midsommar de är verkligen sommar ..
tinden har verkligen rusat detta året.. 
 
lucas ass slutade tidigt idag. en schmamiss som jag kommer ändra på.. de funkade inte o alla fall--
lucas ville bada på badet..han hade badat en stund i poolen här hemma men de är klat roligare att bada på de stora badet,,
kruxet va ju nu att de var ju bara han och jag hemma och jag liksom litar inte så mycket på mitt knä att jag ger mig på att lyfta lucas själv..
så vi ringde sophie som va på väg hem från stan..så vi packade badkorgen och jag satte mig på cyklen och lucas tog sin elis sen drog vi ner till bader ,,,sophie kom  bara någon minut efter oss.. så vi hjälptes åt med lucas i bassängen..
de va så härligt att se dem bada.. de brotades och skrattade,, jag vågade till och med lämna dom en stund så jag simmade 6 längder,,
vi bade på en stund till...och sen hjälptes vi upp med lucas.. när vi satte oss för att torka kom frågan o jo de bleb glass ...
 
jag tog ingen...men jag satti mina tankat som jag så ofta gör...tänkte att oj de är intelänge sedan man va i väg me3 små barn själv och badade.. sen blev de 4.. 
badet och glassen va pånågotvis sommaren.. den lätta sommaren...
i kväll va alla nöjda över att vi har en liten upplevelse att lägga i vår upplevelseburk för 2014 
men den har ju nyss börjat... dem kommer bli proppfull...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0