Liten blir stor

Idag Fyller min lilla tjej 20 år.. Tänk 20 år sedan hon va en liten bäbis..En liten tjej som dröjde att komma.. hon va uträknad till den 25 juni och behagade komma den 13 juli.. och när hon väl bestämde sig för att komma så gjorde hon de snabbt.. klart hon va värd att väntas på och storasystrarna väntade med spänning på sin lilla syster Direkt blev hon lilla fia.. och tjej som hade kolik och höll morsan igång på natten.. ett hungrigt barn som gärna åt.. stunderna när vi satt där hon och jag i den tidiga sommarmorgonen kan jag sakna ön idag.. åren går och lillafia blir familjens lilla clown.. hon är en lättsam person med nära till skratt och bus.. Hon växte upp och tonåren gick hon genom "by the book" hon har varit tonåring fullt med allt va de innebär.. de har varit bråk de har varit skratt de har varit galet och de har varit orosamt... men så värd de.. nu idag klev hon över från tonåren.. hon är ingen tonåring länge.. hon har mognat hon har gjort en otrolig resa med sig själv.. hon är på väg att blir en enastående kvinna.. att få vara Sophies mamma har inre varit så lätt.. spec inte i tonåren... men alla skratt hon gav en o all värma och kärlek hon ger om kring sig ja man är stolt över henne,,, stolt över att hon blivit den hon är ... jag önskar dig sophie lycka till med all di får för dig att ta dig an... alla utmaninngar du ska få jag älskar dig lilla fina fia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0