Vilket väder

ja nu har vi vinter.. alla som gnällde innan om att vi inte hade snö Nu är den här och det är med blandade känslor kan jag säga..
Har varit ute idag med hundarna idag.. och hundarna gillar snön.. Kanske just för att de inte minns hur länge den ligger Hur drygt de är Då de tycks komma som en nyhet varje gång jag släppt ut dem.
Aima älskar ju att man kastar boll med henne och sen ska hon hämta den om duktigt komma tilbax till mig med den.. Hon har bara missat den lilla detaljen att en snöboll  i snömassorna och de är inte lätt att leta upp den.. men Aima gillar och vifta glatt på svanen och gräver efter just den lilla snöbollen jag kastade :-)
Nema älskar oxå snön och likt en säl eller utter dyker hon ner i driverna och är så lycklig. precis som bara en hund kan vara..
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0