vardagen igen

nu har julen lagt sig i sina lådor och klivit upp på vinden.. ja inte sjutton av sig själv. en viss hjälp av mig fick de..
Nu ska de införskaffas lite nya saker till hemmet.. lite nya blommor och så... 
Men först börjar morgondagen men att de kommer en snickare hit.. och snickare har ingen känsla för tid.. utan kl 0700 på en ledig dag kommer han.. han ska titta på de två ev tre dörrarma som ska breddas så att lucas nya rullis kommer igenom.. ansköte om de innan jul och efter som han kommer och fixar de så borde de vara beviljat..
 
de är dörrarna nu i första taget.. sen ska de bli köket som ska anpassas och sen lucas rum 
 
de blir en tuff fight med kommunen ang lucas rum men jag är beredd att ta den nu.. och jag har förberätt mig.. och även inför FK där jag ansökt om fler asstimmar.... lucas blir ju störra han vill göra mer och mer saker... typ gå på bio fotboll hänga med komisar och på sådana saker är inte mamma kul att ha med..
 
 
så de är mycket på gång denna våren..
lite bilder när lucas spelade cup
 
 
man ser hur kul lucass tyckte de va.. hoppas han får channsen att vara med flera gånger
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0