något bra något mindre kul

i mrose kom ju de och vad kah uppfattat som skulle titta på de börrar som skulle breddas... kl 7 va de bestämt att de skulle komma så både jag och son skulle bara klara ..jag sa till lucas att de tar nog inte så lång stund att titta på dom..så vi planerade att lägga oss i soffan och softa till en film..
men hantverkarna hade andra planer... dörrarna skule bytas och breddas idag...
då de va bara att se glad ut
och glada är vi.. äntligen kommer lucas in ocg ut med sina hjälpemedel.. man kan kalla dea fas 1 för nu ska vi köra på med fas två och de är köket...
 
hur som helst så blev de en mysstund med sonen, vi kollade TED.. en annerlunda film må jag säga
 
sen kom lucas ass cliff.. han berättade att han skulle sluta hos oss...han har fått ett annat jobb..
lucas blev klart jätte ledsen,,ja jag oxå men för lucas har ju hans assar blivit vänner...
 
nu i kväll kom de brytet totalt.. han har tappat lusten för allt... han vill inte på bercca resan han vill inte till cypern han skiter i allt.. 
försöker prata med honom men tänker att de bästa är nog att låta honom vara ledsen ett tag,,
 
jag förstår honom de är som sagt inte bara en ass utan en vän som varit nära honom i 5 år---
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0