lucas är lucas

vil bara förtydliga lite från förra inlägget... de kanske lät dubbelt när jag i ena meningen skrev att lucas själv valde och hjälpte till att plocka sina grejor när jag i andra meningen skrev att han skulle få en taklyft
och de är precis så här de är att leva med lucas
han kan ibland och ibland kan han inte.
Han är inte speciellt självständig i sin ADL den behöver han all hjälp med Men han sitter gärna själv vid sin dator och spelar.. just nu spelar han WOW och ja han får de för mig.. hans sitter där och spelar dock inte helt själv 
 
vissa dagar räcker lucas ork till att bre sin frukost macka.. vissa dagar kan han plocka fram de pålägg han vill ha
 
de finns dagar när han inte orkar följa med någonstans.. sen vinns de stunder när han vill göra allt
han är ganska så orädd och ska nu prova på CJIN-GOIN 
Här hemma kämpar  vi mycket med fritiden..man får inten hjälp från han att anbassa någon fritidsaktivitet lucas vill ju och prova på oh se 
de är är svår att säga att lucas är si eller så...de hans ork som beämmer de...och därför har jag ass till honom
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0