blandat

vissa dagarn blir man helt fast i sina tankar.. tänker om och varför för att tillsist komma fram till att de spelar ingen roll hur mycket om och varför jag tänker de blir inte så mycket om och varför. de tar liksom bara av min energi..dock är de ganska så bra och framför allt skönt att ha sånna stunder ..
 
 
Fredag idag och jag kan inte beskylla mig för att ha gjort många knop.. varit en sväng på stan och solat en stund.. köpte lite nya undekläder.. köpte ett sett Fifty shade of grey ..me like
har tittat på dom ett tag och nu slog jag till..
 
nu ska jag bara hitta något att ha utan på detta tills tjejkvällen ... vi är ett gäng tjejer som har gått i skolan i hop.. och då pratar vi 3dje klass... de är många år.. vi ska träffas i Ystad..och jag ser så framemot de..
de är med lite blandnade känslor jag åker till ystad. de är så mycket minnen men jag ska låta de goda vinna och se de framför mig..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0