Betalar med den tuffa valutan

att ha sjuka barn har ett högt pris.. och man betalar med sin egen ork och egen hälsa Något jag mer än gärna gör.. idag kom min nota efter tre nätter med sjuk lucas.. har dag varit totalt utslagen... halsen har gjort så förbaskat ont. de har stundvis känts som en taggtråd stundvvis som jag svalt en tennisboll .. huvudet har varit på väg att expodera .. jag har mesta dels legat nerbäddad i sängen... 
 
de blir så när de blir för lite sömn och en aningen för mycket baciller..i 
jag kommer säkert att överleva detta de är inte ett dugg synd om mig..
 
 
de är dock synd om min lilla lucas där den envisa hostan inte ger med sig.. han hostar och inhalerar.. inhalerar och hostar... vi va ju host läkare i går igen och då hade han CRP så han äter nu antobiotoka..men de tar ju några dygn innan de har effekt.. 
 
han har i alla fall idag varit lite piggar och orkat att stå lite.. de är ju så med lucas att när han blir sjuk tar de ett par veckor för honom att hämta sig.. han tappar jätte mycket när han är sjuk..
 
tur är de nog att de är ett sportlov nu så han kan hämta krafter ordentligt nu 
 
 
 
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0