En stund på jorden

Tänk att man får vara med om allt man får vara med om.. man är alla en del av allt och utan just mig skulle detta inte va detta nuet utan något helt annat,, Jag är tacksam för att få vara med om allt jag får vara med om och att jag får vara här en stund på jorden.. Denna sommaren har minsann varit bra.. vi har njutit av vädret tagit vara på stunderna och vårdat varandra.. Att inte alltid stressa iväg utan faktiskt vara här och nu.. inte sen eller en annan dag utan nu.. de är nu lever är de är nu stunden är fin..de är idag solen lyser de är nu vattnet är varmt.. jag mår oftast lättare på sommaren.. jag tycker de mesta är lättare när de är varmt och skönt ute när de är grönt o när man liksom bara kan vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0