tappat lusten

känner mig i en svacka eller dal ... jag har tappat lusten på att ta mig för saker.. jag har ingen motivation ingen insperation..
de är tungt de är rörigt på olika vis..
allt detta tror jag i grund och botten beror på denna flyttröra jag just nu befinner mig i..
de är hyllor som står och väntar på att bli utburna de är lådor som väntar på desamma
ett par andra måsten hånger över..Kanske är de de som tynger??
 
kanske blir de lättare när allt är klart?? när ordninngen är återställd?
ja vi får väl se.. just nu är de tungt och trist...
 
så jag tror jag hoppar in i duschen.. men först ut med hunderna..
 
BTW jag är fortfarande förskyld och stopp i hela huvudet.. kan de vara de som är tungt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0