lite om ditten och datten

i går kväll satt jag och pratade med melland dottern... vi pratade om allt mellan himmel och jord.. men ett ämne som jag funderat lite närmare på är detta med manligt och kvinligt..
I alla tider har de varit så att de är kvinnan som ska "klä upp sig" för mannen , nu menar jag inte en fin klänning utan snygga underkläder... för att verkligen puffa till de ska de vara korsetter gördlar strumpehållare strumeband.. vilket då jag tänker att de finns ingen som går klädd i denna utstyrelsen till vardag., inte jag i alla fall..så då måste man på någotvis planera in denna lilla stunden där man kan byta om och puffa upp sig...
var för man de?? gör man de innan läggdax, efter nattandet av barnen, medans maken är med hunden på kvällsrundan? eller springer man upp efter en stunds gosnade, säger STOPP vänta en stund Kommer snart..
eller när i själva akten kommer detta in??
hur som helst så pimpar man upp sig för maken skull.. att saningen är att de dära jävla spetstrosan skaver i arselt så berfielsen när de åker av är jublande.. BH som trycker upp brösten så de känns som man fått en halsböld är inte heller de så skönt... och med denna utstyrsel  ska man slingra sig åla sig och trycka fram ettt "tooddeluu"
 
jag tllhör dem som känner mig direkt obekväm med sån här.. jag är ingen Lady Marmelad.. men de betyder inte att jag inte kan tillfredställa min man..
Detta handlar väl oxå till stor del av självkänsla och självsäkerhet.. att man på något vis ska vara säker i sig själv och veta vad sin gräns är..

att man är säker på vem man gör detta för.. de finns säkert kvinnor som gillar att klä upp sig.. slingrs sig för sin man och "ttoodeluua" och de är ok om de är så man vill ha de..
 
jag menar att jag tycker inte de unga kvinnorna ska tro att bara för att man är kvinna så ingår de.. att de är ett åtagande..
 
 
och om man vänder på de... vad gör männen för att "piffa" upp sig??
när kommer deras "toddelluu"
 
skulle nog dö av skratt om maken här hemma skulle komma och göra någon variant av chippendale här hemma
skulle undra vad han gjort eller vad han ville ...
 
jag gillar fina underkläder men de ska vara sånna som jag trivs i .. som jag kan använda.. som jag är jag i
och jag tror att de finns kvinnor som gillar dessa kläder men jag menar att man ska inte ta på sig sånt i tron att de är något man måste göra för att visa sin kärlek..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0