de är mörkt och kallt här hos mig

ska snart göra mig i ordning för ett möte på HAB sen ska jag till staden o se om jag hittar lite LEDlampor på batteri..
tänkte att inför den kommande advent de skulle vara mysigt med lite lampor.. jag vill ju gärna tända ljus älskar hösten/vintern med ljusmys..
men jag har oxå kommit på att de är väldigt lätt att glömma bort att man tänt dom och usch om de skulle börja brinna
så nu har jag då tänk att komplitera lite... lite levande ljus och lite mekansiska..
 
tänkte oxå se om jag kan hitta lite blommor till mina fönster.. Har äntligen fått upp mina fönsterbrädor efter fönsterbytet
och ev se m jag kan hitta något att göra någon blommgrupp va..
 
flittigt va??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0