saknar

I natt vaknade jag med en stor klumpp i magen... tårarna brände i ögonen och jag skulle vilja sätta mig upp och bara skricka..
känslan av maklöshet och sorg är grym.. fan storebror var är du när jag behöver dig som bäst... de är mycket som jag skulle behöva diskutera med dig om... en del jag behöver dina råd i... och sen är de en del av mig som behöver sin storebror... saknar dig enormt...
kan inte förstå varför du skulle behöva dö... att inte du skulle få finnas med..,De är liksom inte rättvist..
 
jag försöker kämpa på brossan.. precis som jag tror att du skulle vilja.. försöker leva livet precis som du skulle gjort..
men ibland ekar tomheten så stort att förnuftet lite suddas ut..
 
idag ska jag ta en dag och bara umgås med mig själv... reda ut mina tankar och funderingar...

en stund för mig själv i tysthet...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0