ett tag sedan

de va ett tag sedan jag skrev en blogg men jag känner nu att jag saknat de.. inte för att jag vill expndera min lycka eller ha sympatier för minaa sorger Utan mer för att få ur mig lite av de jag känner och upplever och inte alltid gå omkring och bära på de..
 
Sommaren är här och man kan ju bara gilla detta...i allafall när solen lyser och man kan vara ute i solen..
 
I går va de en sådan dag som de va lite halvmoln men ändå varmt.. lucas hade ass och vi bestämde oss för att göra en Roadtripp. Första stoppet blev Åhus och glassbåten.. de är ett måste varje år besöka denna och käka glass. sen körde vi ner mot österlen.. vi stannade till på en outlet i brösarp där lucas hittade div ting.. sen körde vi i såg vidare till kivik där vi käkade middag ...

kivik är en himla fin liten by så vi sög i oss av allt de vackra vi såg
 
när vi ikom hem hade molnen lättat lite så vi.. jag lucas och sophie utlöste vattenkrig... . behöver förlorade :-)
 
Lucas som vann vattenkriget hängde med sophie till byn .. de fick en mysig stund tillsammans..
..
På kvällen när maken klippt gräset blev min revanch för de förlorade vattenkrigen mot barnen... jag förklarade krig mot maken... ett vattenkrig jag vann!!
 
de låter kanske tokigt men man blir inte förgamal för att leka :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0