what are words

sitter och tittar på en snö som vräker ner.. vad är de för mening med den nu?? kan tycka att de borde kunna bli lite vår snart.
Enlig de som förstår sig på vädet så ska våren komma den 23 feb Då får de misann bli lite ändring på vädret .
 
de är ju sportlov nu men vi är inte den sportande famlijen så här har vi bara "lov"
har städat lite idag och tvätt ja de har man ju allitd het lov har man inte..
 
i natt kom en känsla av saknad ni vet en sådan känsla som gör att man nästa vill skirka spotta eller någon en känsla av saknad tomhet maktlöshet ledsamhet ensamhet blandnad i en kompott som bara finns där..
kan inte välja bort 
de gör ont och jag trodde för en stund att hjärat skulle gå i kras..
tårarna började rinna och jag va tacksam att de va natt och mörkt så ingen såg de..
men sen vände jag mig och såg hur maken låg där och sov så gott  jag kröp nära nära 
ledsen över att jag saknade tacksam för att han fanns där.. tacksam för att han sov.. kunde bara krypa nära inga ord inga varför bara en värme när jag behövde de som bäst.. och om han vaknat?? ja då är jag säker på att han torkat mina tårar om kramat mig tillbax... 
fast just då behövde jag bara få vara nära en stund..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0