Detta har hänt..

Tänkte ger er en liten uppdatering om vd som har hänt här...
Lucas är nu av med sina gipsar dock blev han väldigt besvikne då jag tror att han troode att när gipsarna togs av skulle han ta vid där han va när han gipsades, jag menade att han skulle kunna gå lite Men så funkade de ju inte och undet de veckorna han va gipsade och inte fick belasta tapade han den lilla gången han hade 
Så de blevlite  tufft för honom
men han kämpar som aldrig för och lär sig nu att gå för tredje gången de går sakta framåt men de går framåt..
 
Vi har oxå fått ändra lite i hans smärt mediciner. efter som lucas inte känner smärta riktigt så kan inte han säger typ aj jag har int jag behöver medicin.. utan man märker de på hans allmänntillstånd han blir hängig och sur..
Efter en disk. med hab så sattes smärtmedicin in och man ser att Lucas har nytta av de..
 
de kan kanske tyckas att jag mest fokuserar på lucas och att jag inte pratar om mina andra barn men de är lite så de är vuxna och jag k'nner att jag inte är med dem i vardagen så så som jag är med lucas.. detta har sina naturilga och självklara förklaringar de är ju så gott som vuxna ..
 
 
livet annars så försöker jag att fokusera på de positiva och de som är bra.. ett steg fram och två steg bra är fortfarande ett steg fram..
men kan inte göra mera än sitt eget bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0