Kreta

Lördag och jag har fejat och grejat hela dagen.. Vi kom hem från semestern på Kreta i Tordagskväll Vi hade en underbar vecka med värme bad goda vänner och varandra..vi behövde detta..I alla fulla fall så när man har varit på semester så har man massor av minnen och upplevelser med sig hem men även massor med tvätt och de är ju mindre kul..Har nu tvättat undan allt och strykt de vikit ner de o backar som jag nu kommer att ställa undan.. för den bittra saningen är ju den att sommaren är över :-( I alla fall sommarkläningsvädret..
 
tänkte jag skulle bjuda er på lite bilder från vår semsester men jag hittat inte sladden till kamran så jag får återkomma med de..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0