Ikea

Idag tig vi och styrde kosan mot Älmhult och IKEA.. Skit de va fler än vi som tänkte den tanken kan jag säga ... 1 1/2 timme i kö för att komma in och när vi väl kom in va de som ett utrensat fyndhörna
Både jag och Sophie blev så besvikna
De va nästan spöklikt
Vi hittade lite filtar och två överdrag till våra stora kuddar Lilla blev färgen för dagen :-) när vi kom ner till vid kassorna så kollade Dogge lite på tag-själv-lagret och hittade bädd madrass en tjock som passade vår säng den är 17 cm tjock så jag känner mig som prinsessan på ärten
Ja priset ska jag berätta den hade kostat 2500 va nersatt till 1200 och halva priset på de . De kallar jag fynd :-) Sophie köpte oxå en där va minsann ett par stycken kvar men de tog slut snabbt
Anledningen till de billiga priset är ju att IKEA Älmhult flyttar idag va de 50 % på allt
Så ikväll har vi bäddat ner oss i stora mys sängen :-)


Kallt har de blivit i vädret oxå så jag borde leta vinterjacka till mig och sonen
Han har höstlov nu och veckan är lite planerad han ska spela bowling på onsdag med sina Assar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0