En vecka i Lund

I Morgon är denna veckan i Lund slut Lucas har sim vanligt överträffat sig själv och charmar alla här. Personalen är minst sagt underbara jag efter några dagar här är man redo att ta ti i sin vanliga vardag igen. Att få vara vara här i Lund på BRH är underbart man får möjligheten att fokusera totalt på Lucas samtidigt som man får lite tips pch råd inför de som komma skall när de gäller Lucas träning eller rehabilitering. Lucas va här i maj månad och jag har tyckt att han tappat sin gång lite att den inte har samma kvalitet men här träffar han samma sjukgymnast son han gjort i
8 år och hon tycker att gången är som innan lite säkrare har han blivit och gissa om de kändes väl att få höra att vi faktiskt gör ett bra jobb med Lucas



Annat i livet då vi tog oss en sväng till Nova idag eftersom jag lovar Lucas FIFA 2013 så vi fixade de hittade även en snygg skjorta till Lucas Dogge hittade en cool tröja



Min heshet är lite bättre men de är långt ifrån bra jag hoppade min röst kommer tillbax smart

Fredag i morgon och Lucas ska vars musse pigg härligt att han vill gå på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0