Tog saken i egna händer

Se är så förbaskat dystert denna årstiden så jag trodde jag skulle bli tokigare. Men efter lite gnäll tog jag Sophie med mig och körde till IKEA har inte varit på de nya i Älmhult. Jag hade i tankarna en stol till Lucas nu när han har sina ben i gipsar De blir så ansträngt för lilla rumpan att sitta i rullisen och de blir låst för honom i sängen så en stol fåtölj fick de bli Hade ett annat ärende oxå nämligen hände de en olycka här hemma igår en Ass råkade ta i sönder en av våra fåtöljer vi har i stora rummet så vi fixade till de och så passa jag på att byta färg på klädslarna de va vita innan och blev nu svart så lite förändringar här hemma blir de och de känns lite lättare. Nu skulle man då bara hitta var de sära jävla tag själv lagret v och tro de eller ej men efter mycket sökande hitta Vi vad vi skulle.
Hemma va de mannen som fick göra jobbet . De va i te så krusigt som jag gjort de till
Hoppas att denna stol ska hjälpa Lucas lilla bak
Ljus köpte jag oxå lite olika dofter efter som jag är besatt är dofter :-)

Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0