kan ingen måla om världen??

åh blir tokig på detta gråa de är grått typ alltid... dag som natt kväll som morgon...behöver inte gå in på de nått mer för ni fattar vinken va Jag hatar denna gråzon ..
 
hur som helst så har lite av de arga lagt sig nu sedan igår och jag har börjat att fundera ut på vilket vis jag ska slå tillbax..
att jag inte kommer få flera timmat just nu de fattar jag Men jag tänker inte ta att man trir jag ljuger eller att man inte hålle vad man lovar..
En annan sak jag håller på att kolla upp de är om verkligen kommunen kan ändra FKs beslut
för så är de gjort i detta fallet..
 
Man bråkar inte med en trött JAG..
 
 
Har ju helt glömt bort att berätta för er att jag tattuerade mig i onsdags, en på underarmen och en på fingret..
jag trivs i dem . underarmen står de LEV LIVET LEVANDE fast på latin och på fingret står de Douglas,,
 
sen va ju hos frissan i tisdags och satta kanonröda hårslinger i håret .. de blev effektfullt :-)
jag gör vad jag kan för att pigga upp livet lite.. 
 
Lucas har piggat på sig lite .. han hade ont o går och i natt men har sovit ok ändå
anledningen till att jag ligger inne hos honom  är att han ibland om nätterna kommer över på magen och han har inte orken att vända sina gipstunga ben..
att jag finns där och kan hjälpa honom snabbt känns bra för både honom och mig..
 
sen kan man kalla de att skämma bort honom men vet ni de gör jag så gärna..
 
Nästa vecka är de daxför att pynta advent
de är lite blandade känslor jag säger de..
 
men hur som de blir jul ändå vare sig  jag surar eller är glad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0