Burts Bees o shopping på stan..

Älskar att prova nya grejor..I veckan kom Glossybox för denna månaden.. de jag gillade mest denna gången va Maria Nilas volym puder o en hårolija
Förra månaden så fick man en liten prov på Burts bees nagelcream o den bara är så bra
jag beställde en ny nu och även en super bra handcream som luktar banan
den är ganska så fet men de passa utmärkt att smöja händerna med den på kvällen innan man lägger sig o när man vaknar är de mjukt o mysigt..
Ser redan fram emot nästa månads glossybox..
Idag blev de en tur på stan.. lucas skulle shoppa kallingar o han hittade även nya highwather byxor o tröja
de blev en mysig dag på stan
trotts att jag slavart bort en påse som jag shoppade.. tror jag tappat den på hemmakväll :-(
Lucas fick en tröja på AIMA där de står AIMA passar ju bra til vår ena hund..
han sa att hans bästa köp va tröjan han fick Gratis på AIMA
Nu blir de filmmys mo en massa hemmakvällsgodis..just för att jag är värd de...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0