Tips

Efter kyla o mycket användande av handsprit blir händerna trista o nariga.. i allafall mina
o spec vid nagelbanden.. jag smörjer mig ofta men de liksom hjälper inte
o jag har har provat div salvor o krämer men jag tycker inget har varit spec bra..
I går kom Glossyboxen för denna månaden och i den va något som jag gillade direkt...
Burts Bee nagelcream..
kan rek denna väldigt..
den är som typ ett läppbalsam men inte fet o kladdig
den liksom försvinner in i huden direkt o nagelbanden blir mjuka o lena direkt..
prova den direkt igår tog i morse i nu i kväll och jag känner redan skillnad
http://global.burtsbees.com/natural-products/hands-and-feet-hand-moisturisers/
Glossybox man får 5 lyxiga skönhetsprudokter i mindre fromat en gång i månaden
de kostar 139 kr
http://www.glossybox.se/
jag har betällt en helt ny serie ansikskrämer på detta vis..
som jag oxå är super njöd med,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0