snapphanekrogen

I lördags hade jag o bästa Miiis betsämt oss för att ta oss till snapphanekrogen i Knislinge för att träffas lite snacka ta någon god dricka o lyssna på go musik
vi kom dit o tro de eller ej men de va nästan fullt
med vassa armbågar o skarpblick hittade vi ett bord att sitta vid till slut
vi beställde lite att dricka o satt oss att snacka lite
de är som balsam för sjtälen att få en pratstudn med Miis
livet känns med ens lättare o problemen försvinner lite
och där satt vi o kollade en stund på folket som för en stund kändes samma som för 10 år sedan när vi va där sist
de kändes som att livet ett tag stått stilla o att de är där som de händer..
jaja vi har ju en vana jag o Miis och de är att göra de bästa av allt och de gjorde vi även denna kväll..
musiken drog i gång på allvar o vi fördluyyade oss till baren för att beställa en cider till
men nix de gick inte
den va slut..
klockan va halv tolv o cidern slut..
ja de kan man tycka va man vill om o jag bara säger att jag tyckte inte om de..
men men..
thats my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0