När saknaden tar tag i hjärtat

saknaden efter dig min fina storebror grep ett extra tag i mitt hjärtat idag
jag tappade nästan andan och ville bara skrika..
fan.. kan du inte komma tillbax nu
de är så länge sedan jag pratade med dig som jag såg dig..
jag behöver prata med dig behöver dina råd
behöver ditt klapp på huvudet.. behöver ditt " de ordnar sig syrran"
jag behöver dig
De är inte ett dugg rättvist att du inte skulle få flera år..
eller att jag skulle få flera år än du..
saknaden gör så ont..
tomheten är lika olidlig..
some die younge men varför skulle de vara du??
*suckar*
*Minns*
vill ha dig här nu.. jag behöver dig.. du fattas mig groteskt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0