Hiss o diss


Diss..
personen som pratar skit o som pratar om sån de inte vet ett dugg om..
sitta o säga att jag är på ett vis när de inte känner mig..
tycka att jag inte kämpar..
tycker alla människor kämpar på sitt lille vios en del
driver en större kamp än andra men va fan.. vi kämpar o tro fan att man måste få säga att
man upplever livet lite jobbit ibland..
feghet är oxå något jag vill dissa..
personen som i feghet pratar om folk utan att våga säga de driket till han/hon..
dömmande personer som inte vet vad de handlar om ..
tyvärr har jag råkart ut för dessa personer allt för många gånger o en del har jag sorterat ut frå´n mitt liv
en del kan jag inte plocka bort för de liksom inte går men med åren så blir de mer o mer osynliga
Hiss
att jag i fredags fick ett telefonsamtal från FK att de godtaget mina synpunkter an Ls assistans o att han i och med de kom upp i ett grundläggande behov över 20 timmar per vecka..
de va en stor sten som föll från mitt hjärta o jag nästan hjulade av glädje..
sen att jag inte fick de timmar jag anser att L har behov till är en strid ajg kommer att ta..
men att de grundläggade kom upp betyder att han får behålla sin ass från FK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0