brölllopstankar

För ca två år sedan va huvudet fullt med bröllopstankar.. de va mycket som skulle fixas o grejas.
Vissa saker va rätt så självklara medans en del växte fram under resans gång..
jag hade en enorm hjälp avm personer som stod mig nära o utan dem hade jag aldrig nått till altaret..
en sak som va så där självklar va sonens sjungande
han sa redan långt innan att han skulle sjunga på mitt bröllop o första hösten med Dogge va vi på Vånga skördefest
o där hörde han Emil o zarah sjunga genom eld o han tittade på mig o sa
den ska jag sjunga för dig mamman när du gifter dig...
o här är resultatet tre år efter de

det är Zarah som sjunger med honom o Emil på piano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0