Trettondagesafton

I morgon är de söndag på en fredag o de är de lördag idag fast de är torsdag så på söndag är de måndag å fan om de inte blir måndag på måndag ...

Idag har jag varit hos frissan.. Färgat o satt om köpehåret..O efter de tog jag en liten sväng på stan
Hittade inte de jag sökte så jag får leta vidare..

I morgon hade jag o Miiis planerat att vi skulle dansa ut julen.. men efter som stämingen på Neverland inte är den gladaste så har vi vallt att skjuta fram de.. De är inte kul om inte alla känner för de
Så de blev inte som planerat men så är de..


jag tänkte städa ut de sista av julen i helgen i alla fall och de ska bli skönt..
tyckte att tomtarna såg lite hängiga ut o behövde vila upp sig i sina låder igen..


Fina lilla katten Ljungberg kan man hitta lite var som
Här låg han under julen när han inte vaktade granen ..
Fina lilla kissekatt...


Med denna bild säger jag go natt och önskar er en trevlig afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0