Strävan.. efter vad??

Funderingar tankar frågor o udda svar... de susar i hudet likt en fredagskväll efter en flaska vin..
var är jag på väg? ser målet som har en förmåga att hela tiden flytta sig.. jag brukar hänga med.. tänka att snart är de min tur .. men just nu känns de som de aldrig är tur i mitt liv.. en ständig strävan efter något som aldrig tycks dyka upp..
jag ser de ibland de beröma målet.. de synd där borta i skuggan... men de blir aldrig så tydligt så jag ser de så klart
de kommer inte så nära så att jag kan ta på de inte ens nudda de.. de bara försvinner eller flyttas fram..o jag forstätter sträva dit,,,

jaja de är väl så de är att leva Nillanlivet.. 



vad är de man strävar efter?? 
Den perfekta kroppen
De perfekta livet?
den perfekta ekonomin?
De perferka barnen?
de perfekta jobbet
de perferka fritidssysslan?
de perfekta vad??
om man inte har de perfekta är man defekt då??
är de då man dömms ut av samhället och inte ska synas?
vem dömmer perfekt eller deferkt
är i såfall dommen slutgiltig o inte överklagningsbar??
vem dömmer? hur går bedmningen till?

ja de är många deferta frågor i denna skalle??
och en städning strävan om de perfekta..

hur som helt timmarna har nu spruningt iväg o jag har kommit fram till
att Jag har de ganska bra i alla fall i min strävan efter de som aldrig blir mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0