some fun and some skit..

Helgen som va bestod i softa på fredagskvällen. bara jag o maken hemma..
på lördagen begav vi oss till Staden då maken skulle införskaffa begravningskläader till på fredag..
vi skulle även till Telenor då jag lyckas tappa min telefon så at glaset sprack.. jag har en sån himla bra försäkring *ironi* som skulle göra att jag ALDRIG skulle bara utan lur.. vad som än hände skulle jag få en telefon och under repertion en lånetelefon... BULL***
 Så enklet funkade inte o min lur kommer jag vara utan länge..


i alla fulla fall så blev livet betydligt trevligare på kvällen när jag fick träffa min allra käraste Miiiss.. o hennes man..
goda skratt en o annan mumsig gintonic o go mat o kvällen totalt toppen...

Idag är de måndag o miljoner "detta bör du göra" står i min kalander..

struntar i de dag i tar min kamra o går en promenad i stället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0