Nytt år



Ett nytt år har klivit på.. kanckade liten försiktgt på dörren för att sedan braka in med dunder
och brak..
Jag hoppas att 2012 fattar vilka stora förväntningar jag har på de..

2011 slutade vädligt tungt för oss..
De är tufft att sakna.. de är tufft att se någon man älskar ledsen o man kan inte göra så mycket
merän just att trösta och finnas där..

Nyåret kom o Emma med sambo kom.. de värmde oss att de
ville dela nyåret med oss
o  vi fick en jättefin lykta av dem
en lyka med de bestydelsefulla ordet LOVE på
o just Love känner jag för min underbara familj..

Bästa familjen Guld va oxå med o fira in den nya året
o jag kan bara le åt de fina som vi skålade in klockan tolv i vår sockerdricka
o glitter himel..


Jag fick ju en underbar julklapp av min make.. en sak som jag så länge viljat ha
en riktig önska..
en kamra en systemkamra
så de blir en fotakurs o massa fota kommer de att bli..

Så summan av de sista av 2011  och början av 2012 har varit ok..
inte topp men inte urkast utan ok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0