11 veckor till påsk

om 11 veckor är de påsk .. bara tänkte om de va någon som undrarde o ville veta, Nu vet ni..
Idag kom som jag trodde vi skulle slippa... de snöade. o de har lagt sig lite på marken med.. men jag har inga förhoppningar om att de kommer att bli kvar där de är ju plusgrader.
jag o maken tog hundarna för en kvällspromenad innan, vi skulle även möta sonen som va med en kompsi på fotbollsträning
men de,de va lite känsligt.. är man snart 11 så kommer inte mamma indundrndes i tremobyxoe mössa o tjocka bara så bär
nej de blev mer ett väntutanför moment...och de gör man ju för sina barn...
HURRA HURRA HURRA FÖR HANNAH I DAG SOM KLARADE SIN UPPSKRIVNING TILLBILKÖRKORTET
HIPP HURRA TILL JIMMIE SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN OCH ÄR NUMERA STOTL INNEHAVARE AV ETT KÖRKORT
har ju börjar att röra på fläsket lite.. kör zumba på xbox.. för mig är de en bra början...slutat att äta godis
vo får se hur de går,,,kanske kommer jag o from kanske om ett lämgre tag.. de får helt enkelt ta den tid de tar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0