Så jävla arg

nu i skrivande stund är jag så jävla arg att jag kunde sängt i mig ett gäng hasselnötter utan att få en allergisk reaktion..
 
vad är de med kommuner idag.. de låter så himla bra att vi inte ska diskriminera någon men de händer hela tiden ..
Jag skrev ju om den tillfälliga utökningen av lucas asstimmar nu pågrund av hans gipsade ben.. vi fick timmar som mer känns som ett hån än en hjälp men men..
fick till svars att jag kan ju överklaga när jag fått beslutet och jo de kommer jag att göra..
grejen är ju bara den att de inte skickat något beslut än utan tiden bara rinner iväg dagar bliv veckor..
ringer på deras telefontid men de blir upptaget och upptaget och kl 930 är deras telefontid slut och man hänvisas till nästa dag och så går de..
 
idag har jag ringt handläggarens chef utan resultat och jag har till och med ringt hennes chef,,
 
detta ställer ju till de lite ner än så att jag inte kan överklaga jag kan ju inte skicka in assarnas lönerapporer efter som jag inte har något beslut.. 
 
kommunen här i kristianstad och oxå en finurlig lösning på vad man ska göra om man sitter fast i en hiss.. 
man gör inget.. man har ingen jour 
så om du sitter fast i en hiss och bor i kristianstad skaffa dig starka vänner som kan lyfta ut dig..
 
vidare kan jag oxå berätta att en stor miss gjordes i skolan idag men lucas ass där ordinarie ass va sjuk och de kan jag ha förståelse för men igen vikarie sattes in.. lucas själv fick ringa till mig när han behövde på toa..
 
om jag kommer skicka en avvikelse på detta JADÅ
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

RINGA DIG när ha behövde gå på toa???
Menar du att du fick till skolan och hjälpa honom??
Kram du behöver nog en!
//Sickan

2012-12-05 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0