så arg så besviken så fast

jag är arg besviken på samma gång.. vet inte var jag ska vända mig..känner mig fångad känner mig hånad..
personen som har på någotvis utsett sig till att besämma över andra.. att ha makt och utöva den,,
De är ett fint samhälle vi byggt upp i Sverige Vi får inte säga "negerboll" barnen får inte gå i kyrkan på skolavslutningen vi ska inte fira natioaldagen ect ect Men vi får behandla de handikappade hur som.
De ska räkans på minuter hur mycket hjälp man ska få.. utelämna hela ditt liv läkare ska skriva intyg som ändå inte hjälper... makten ligger hos persone som misnan kan missbruka den..
 
usch ikväll är jag bitter och misann med all rätt..
 
 
och ovan på detta Alla jävla satans telefonföräljare som ringer,,Måtte djävulen ta dem...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0