Vad betyder mina drömmar??

i morse vaknade jag med samma panikkänsla i bröstet o tårar i ögonen..
jag drömmde om pappaJack inatt igen..

Han stod o dansade o hade de blommor som min lillebror skickade till honom på bergavningen i handen.
Betyder detta att han har de bra där borta i änglalandet?? Elller är de något han vill säga mig som
jag inte fattar??

Jag är tacksam för alla minnen och alla bilder allt vi varit med om tillsammans
Jag saknar så de gör ont..
Whay is life so hard..




Jag är tacksam över att pappa jack kunde vara med på mitt bröllop.
han är min pappa och de inte varit desamma att gifta sig utan hans närvaro..

Lilla Pappa...saknar...dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0