Söndagsutflykt

Vaknade till en underbar söndag
solen visade sig på sin bästa sida o de gillas här i Neverland
Först tänkte jag att vi skulle ta en dag här hemma.. njuta av solen o bara va
men maken tyckte vi skulle göra något av dagen så vi tog bilen o begav oss till Höganäs
o Lager 157 där köpte jag "pippitröja" Lucas köpte sig en onepice o en häftig tröga med pizza på Mössa o halskrage
Vi kolladelite på Ittalaoutleten o sen drog vi vidare till Mölle hamn och käkade en supergo
räksallad
Kollade på båtarna o verkoigen gillade söndagen
Vi körde vidare till Kullen o gick de lite
vilken utsikt o vilken känsla o se när havet möter himlen

känns som de är lite närmre himlen då


kände som jag nästan kunde ta på mina nära där borta i himlen...


Dagen blev kanon o jag är glad att jag övertalades till denna tripp



himlen  möter havet
eller
havet möter himlen


sonen i sin mysis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0