Jag Gillar Fredagar Jag gillar ...

Fredageftermiddag... sonen har nyss åkt till sin pappa då de är en pappahelg denna helgen..
han hoppade förra gången för då va hans stora syster hemma o han ville ju träffa henne med
Nu har han åkt o han skulle sälja Jultidningar med pappa

Något som är mindre kul här på Neverland de är att bägge hundarna löper
En massa gnäll o massa torkande kan jag berätta att de blir
Men IOFS om de skulle löpt vid olika tider hade de blivit dubbelt torkande i alla fall

I går platarades de träd här
Två stycken
ett Bigaråträd o ett flerfamiljs äppelträd
kul med lite fruktträd o jag hoppas att de klarar vintern
ska bli spännande ose om de verkligen blir fyra olika frukter på äppelträdet

Nu kom maken hem o vi ska köra o hälsa på hans syster som ligger på sjukhuset i leucumi

hon är inte så gamla o har fått tillbax sin sjukdom
hon fick diagnosen för snart 2 år sedan
fick då en tuffcellgiftbehandling o vi och läkaren trodde att hon fixat de
att de gick på rätt håll
och de gjorde de ju med
men till midsommar i år blev hon dålig igen
fick åka in på sjukhus med super långt HB (39)

nu har hon då¨fått cellgifter igen o man han diskuterat benmärgstransplantation
hon har legat i Lund hela sommaren o de är klart att man känner med henne
de är inte kul att ligga på sjukhus

så idag ska vi hälsa på henne hoppas att hon får lite annat att tänka på en stud i alla fall
för jag kan nog bara ana vad man tänker när man ligger så... o så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0