Here I am

Några dagar sedn jag skrev här..
De är lite så att mitt bloggande går liksom upp och ner..hit och dit
I alla fulla fall så sitter jag här nu o ska knåpa i hop några rader om vad som hänt i livet sedan sist..
Ugnen pajjade i lördags på bästa matlagningstid. tror att den planarat de länge..
så de blev att kasta sig till Elgiganten o köpa en ny
För vem kan klara sig utan en spis??
Hatar när de blir så och de är väl de som är baksidan med hus Plötsligt så händer de..
Emma o Kristofer va hemma på kvällen och de va mysigt att få träffa dom lite. De bor ju i Norrköping och de är ju inte jätte ofta de kommer hem.. de va en jätte mysig kväll...
På söndagen körde jag o Emma till Trästället o kollade lite Hittade ingen spec men de va mysigt att va lite med Emmis
Igår va jag på utbildning genom assbolaget
Samordnarutbildning
en utbildnming ippdelade på tre o i går va då första delen
Vädligt intressant o lärorikt
De är roligt att träffa andra som oxå har ass o utbyta erfaranhet
man är ju inte själv i denna sist även om man ibland känner de så..
Nu knackar ytterliggare en helg på dörren o jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den..
har många saker som jag skulle vilja göra..
Nu ska jag ta tag i fredagen o njuta av den sol som tittar fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0