De Finns en sång till alla

Torsdag och de står städdag på schemat
har hängt ut sängkläderna på vädring o sen
ska ta o damma o sen skrura golven
ska ta en tur till blomsteraffären o köpa lite nytt till krukorna där ute
 
Imorse hjälpte jag sonen till skolan
Han körde iväg ensam o de skär så i mitt hjärta
men Lucas värkar tycka de är ok i alla fall
han säger att de är bra..

och de är kanske så
men om de inte är de då??
vad ska jag göra då?
hur ska jag hjälpa min underbara son?

jag vet att han säger att allt är bra
o jag hoppas att de är de
men som i alla mammahjärtan finns de en oro
en oro som vissa dagar
är större än andra

jag vill de bästa till mina barn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0