Vilsen i ett Kaos..

Känner mig helt nere idag.. dyster och tung.. lika tung som vädret..
otillräcklig med samtidigt överflödig..
Hur kan man bara känns så??

Just idag känns de mesta tungt.. bara att titta på allt som borde göras har tagit musten ur mig..
inom mig dansar en vilsen Nilla
En kvinna som trodde att nu skulle allt vända o bli till de bättre Att de skulle liksom vara min tur nu..
How Im a to fool


Miljoner tankar som far i hjärnfårorna o de har ingen hastighetsbegränsning
ingen stoppplikt eller dyl..
susar fram o kväver företrädet på svaret..svaret som jag inte vet..
svaret som inte tagit samma väg som frågan Som någonstans dansar sin vilsa dans om att hitta Frågan..

Ibland tycks man ha samma fråga och svar på samma väg
men när en fråga funnits sitt svar dycker 3 nya upp..snacka om hopplöst

fast i detta moment 22 ska jag fixa en ordning
ett samlat KAOS

Man ska ju vara glad för de lilla
så idag ska jag försöka gkädjas åt att jag har en fungerade hjärna som kan tänka alla dessa otänkta tankar
o kanske leta upp de vilsna svaren..

Tack för ordet



Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen mig i den där vilsna själen du beskriver.

För att lindra kaosen och försöka acceptera den så använder jag mig av ett mantra som en psykolog en gång sa till mig. - "Det är såhär det är just nu."



Jag tycker inte alltid om mitt öde men jag försöker fokusera på godbitarna i livet. Man får försöka finna sig i hur saker och ting är.



En annan liten trudelutt som jag tänker för mig själv om och om igen kan du läsa på min blogg.



Nu ska jag vila och proppa i mig C-vitamin för jag ska på party nästa vecka och då vill jag ju vara på topp. :0)

Puss & Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0