Ullared o Löshår

I fredags va de dax.. mot frissan för att färga håret mörkt o sätta på löshåret
Bara känner mig så hel när jag har de i o jag trivs nog lite bättre med att vara mörk..
Nöjd blev jag
Gillar ju att gå till frissan som både plockade bryn o färgade bryn o fransar..
Kände mig som en ny männsika n är jag seglade ut därifrån..
I lördags så åkte jag Dogge O fina Miiss Till Ullared
och jag kan ju säga att de va flera än vi som hade de som lördagsnöje
Skit vad folk de va..
Jag hittade inte allt jag hade tänke men en del
av de..
till lucas hittade jag allt utom jacka
till mig nästan bara jacka
Dogge hittade mer än han hade tänk
o sen va de ju en massa annat..
En mysdag som blev helt ok..
Nu är Lucas hemma från sin pappa
o han o Dogge ska spela lite tennis
jag fick den stora äran att göra maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0